DSI
servis
Tel.č.:+421556118133
E-mail: servis@dsi.sk
Pracovná doba servisu je v pracovné dni od 7:00 do 15:30 h
17. novembra si pripomíname hodnotu slobody a možnosti rozhodovať sa. Naša firma bude počas tohto dňa zatvorená. Vaše objednávky preto spracujeme nasledujúci pracovný deň. Ďakujeme za pochopenie.
Spoločnosť DSI Slovakia s.r.o zabezpečuje autorizovaný servis na výrobky, ktoré dovážame. Počas takmer 32 rokov činnosti sme nadobudli bohaté skúsenosti a zručnosti pre zabezpečenie kvalitného servisu, disponujeme originálnymi náhradnými dielmi, servisnými manuálmi a sme v priamom kontakte so špecialistami jednotlivých výrobcov. Pre svojich zákazníkov zabezpečujeme aj predaj originál náhradných dielov a príslušenstva priamo od výrobcu.
Nové servisné stredisko značky ZELMER pre záručné a pozáručné opravy, ako aj dostupnosť náhradných dielov od 1.2.2024 zabezpečuje pre SR:
Viva elektroservis, s.r.o., 1. Mája 19 , 900 44 , Tomášov, Slovakia, www.vivaservis.sk
Ak potrebujete reklamovať produkt v záručnej lehote vyplňte, prosím, reklamačný formulár:
Bezplatný záručný servis
Servis sa vzťahuje na výrobky JBL, HARMAN/KARDON, KENWOOD (audio), LAICA, STATUS, REVLON, ktoré sme uviedli na český a slovenský trh a ktoré disponujú originálnym záručným listom spoločnosti. Postup pri uplatňovaní záručného servisu :
Platený pozáručný servis
Po uplynutí záručnej doby a v prípade výrobkov, ktoré sú dovážané na naše trhy nezávisle od autorizovanej distribúcie, resp. u výrobkov používaných v rozpore s Užívateľskými manuálmi, poskytujeme na výrobky PLATENÝ POZÁRUČNÝ SERVIS. Podmienky, cenník pre pozáručné opravy:
Postup v prípade doručenia poškodenej zásielky alebo jej balenia:
Ako uplatniť reklamáciu
Naše služby poskytujeme na základe Reklamačného poriadku
V prípade záručného servisu prosím postupujte podľa Reklamačného poriadku a vyplňte Reklamačný formulár:
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE NÁJDETE TU
Značky, na ktoré servisné služby neposkytujeme a pre ktoré zabezpečujú ZÁRUČNÝ SERVIS výrobcovia prostredníctvom zmluvných servisov : ARIETE, DELONGHI/KENWOOD biela technika, ZELMER (výrobky Zelmer uvedené na trh do r.2020), ROWENTA, TEFAL, TOMTOM, REMIGTON, RUSSEL HOBBS.
prehľad
servisných stredísk
▶ ARIETE
Záručný, pozáručný servis a náhradné diely HOSPOL
▶ DELONGHI/KENWOOD biela technika
Záručný, pozáručný servis a náhradné diely Zoznam servisných stredísk
▶ GSEB /Tefal,Rowenta,Krups
Záručný, pozáručný servis a náhradné diely Zoznam servisných stredísk
▶ ZELMER
Servis a náhradné diely:
▶ REMINGTON / RUSSELL HOBBS
Pozáručný servis a náhradné diely KOFR – ELSPO
▶ CURAPROX
Servis zabezpečuje CURADENT s.r.o., Na Výslní 17, 821 05 Bratislava, tel.+421 917 280 708; mareksykora@curaprox.sk
▶ TOMTOM
Servis zabezpečuje priamo výrobca TomTom.
Riešenie reklamácií TomTom
Resetovanie kalendára GPS satelitného systému
Pracovná doba a dostupnosť
Pracovná doba servisu je v pracovné dni od 7:00 do 15:30 h.
Kontaktné údaje na náš servis:
Centrálny servis pre Českú a Slovenskú Republiku:
DSI Slovakia, spol. s r.o.
Adresa: Letná 42, 040 01 Košice
Tel: +421556118133
Tel. cz.: +420225386191
GSM: +421917660642, +421917660641
E-mail: servis@dsi.sk
Web: www.dsi.sk
