Veľkoobchod055 6118 110

Servis a reklamácie055 6118 133

FAQ

V prípade, že zariadenie nefunguje správne, doporučujeme portály k riešeniu Vašich problémov.

AUTORÁDIA:
FAQ - Vy sa pýtate, my odpovedáme... - autoradia.sk - všetko pre Vaše auto
Bluetooth verzie 1.70 - autoradia.sk - všetko pre Vaše auto


NAVIGÁCIE:
Ako si opraviť navigáciu TomTom - autoradia.sk - všetko pre Vaše auto
Návody, Tipy, Teória
FAQ - Vy sa pýtate, my odpovedáme...
Nahranie českého menu do PND Becker
Zákaznícka podpora TomTom
Kompatibilné telefóny
Becker
Čo urobiť po zakúpení navigácie TomTom


V prípade servisu Vám ponúkame možnosť kontaktovať priamo servisné stredisko výrobcu Vašej navigácie. Táto možnosť priameho kontaktu je pre Vás výhodnejšia hlavne z časového hľadiska, bez problému komunikačnej bariéry:

Platí pre záručný a pozáručný servis TOMTOM: +420 239 000 491. V prípade mailovej komunikácie je potrebné registrácia/založenie účtu:
TomTom, prenosné GPS navigačné systémy pre automobily - Produkty 

Platí pre záručný a pozáručný servis NAVIGON: support.cz@navigon.com

Platí pre pozáručný servis BECKER: marian@goclever.net, servis@goclever.cz


MULTIMEDIA:
Aktualizácie
FAQ - Vy sa pýtate, my odpovedáme... - autoradia.sk - všetko pre Vaše auto
EcoRoute už aj pre Kenwood DNX-7240BT
EcoRoute pre Kenwood DNX-9240BT

REPRODUKTORY:
FAQ - Vy sa pýtate, my odpovedáme...

SUBWOOFRE:
FAQ - Vy sa pýtate, my odpovedáme...

ZOSILŇOVAČE:
FAQ - Vy sa pýtate, my odpovedáme...
Audison

AKTUALIZÁCIE PRODUKTOV/SOFTWARE:
Aktualizácia produktov / Software - navigacie.sk
Aktualizácia produktov


Aby ste predišli zbytočným problémom, doporučujeme vyhýbať sa nasledovným chybám:

Pri zariadeniach, ktorých súčasťou je KÓD na jeho spojazdnenie, nezadávajte kód viac ako 2x, pokiaľ si nie ste istý, že kód je správny. Predídete tak zbytočnému zablokovaniu zariadenia.

Zosilňovače HARMAN/KARDON je potrebné umiestniť tak, aby bolo zabezpečené dostatočné odvetrávanie tepla. V opačnom prípade môže nastať, že zariadenie sa dostane do stavu PROTECT. Následne je potrebné zariadenie vypnúť a dostatočne vychladiť. Táto závada sa prejavuje opakovane pri umiestnení DVD prehrávača napr. na receiver. Okrem toho sa môže prejaviť závada aj na samotnom CD/DVD komponente a to v podobe sekania, preskakovania, mrznutia obrazu a zvuku.

U PND navigácii môžete mať pocit, že Vaša navigácia pomaly resp. vôbec neprijíma GPS signál. Dôsledkom toho môže byť spustenie PND v uzatvorenom priestore (budova,...) alebo priamo vo Vašom vozidle, v ktorom sú pravdepodobne bezpečnostné, ochranné fólie na čelnom skle. Môže to spôsobovať výpadok signálu GPS.