Veľkoobchod055 6118 110

Servis a reklamácie055 6118 133

Blog

12.07.2019

Recenzia JBL Under Armour True Wireless Flash

Na prvý pohlad by vám ani nenapadlo, že slúchadlá JBL Under Armour True Wireless Flash sú urcené pre športovcov. Majú totiž velmi elegantné výsuvné hliníkové puzdro s tkaninovou šnúrkou pre uchytenie. To však nie je len na ozdobu.

Slúchadlám, ktoré majú certifikáciu vodeodolnosti IPX7, dokáže dodat energiu až na 20 hodín hrania. Co ma zamrzelo, bol microUSB konektor, privítal by som USB-C. Štvorica LED kontroliek prezradí stav batérie. Ked už sme pri výdrži, štuple samotné majú na jedno nabitie vydržat pät hodín, ja tomuto údaju uberám z praxe približne 30 minút. Záleží však od toho, ako hlasno hudbu pocúvate. Slúchadlá majú riešenie Sport Flex Fit, ktoré zabezpecí, že vám z ucha nevypadnú. Skúšal som vrtiet hlavou, skákat, bežat a štuple som nevytriasol. Mal som pri tomto riešení dokonca pocit väcšieho komfortu v uchu. Jediná vec, na ktorú treba upozornit, je správny výber nadstavca. Ak je zle zvolený dokáže až extrémne znehodnotit zvuk. JBL pri svojich slúchadlách vždy komunikuje charakteristický zvuk. Nenechajte sa však zmiast, spolocnost zvuk stále vylepšuje. A pri novinke je to cítit ešte o nieco viac. Áno, ak nie ste fanúšikom ekvalizéru nastaveného na uprednostnenie basov, tak budete šomrat, no v tom prípade nie ste cielová skupina. Slúchadlá sú športové a tomu je prispôsobená myšlienka zvuku. Basy v popredí sú teda jasné. S prihliadnutím na to, že ide o malé a lahké štuple, nepoznajú limit ani v prípade hardbassových skladieb. Pri sofistikovanejších skladbách tiež vôbec nezaostávajú. Zvuk je plný, pekne vyvážený a ako celok perfektne funguje. Za zmienku rozhodne stojí systém Bionic Hearing, ktorý kombinuje unikátne technológie zvuku a mikrofónu Ambient Aware a TalkTru. V skratke pomocou technológie TalkThru, sa stíši hudba a zosilní rec tak, aby ste sa mohli hravo rozprávat s tréningovým partnerom bez zloženia slúchadiel. Technológia AmbientAware prináša ovela intenzívnejší zážitok z hudby so súcasným posilnením okolitých zvukov, co zabezpecuje váš bezpecný pohyb vonku. Vzhladom na cenu JBL Under Armour True Wireless Flash ponúkajú naozaj vela. Dizajnu sa neviem nabažit, zvuk je s ohladom na kategóriu a konštrukciu luxusný, baví ma výdrž batérie, škoda len microUSB portu.

JBL Under Armour® Sport True Wireless Flash

NAŠE HODNOTENIE:
96%